منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال

ساخت وبلاگ

در صورتی‌که شما هم جزء عده ای می‌باشید تعمیر یخچال در مشهد که در نصفه­ شب برای جستن خوراک یا این که آب میوه گزینه عشق و علاقه‌­تان به سردخانه راز می‌زنید. ممکن میباشد این تجربه را داشته باشید که بعد از بازکردن درب سردخانه با فضای بدون‌نور درون آن مواجه گردید. در‌این‌حالت‌ برای کشف کردن خوراکی بایستی لامپ خانه را پر‌نور نمائید و امیدوار باشید کسی از خواب بیدار نشود. خوشبختانه نقص‌ پر‌نور نشدن لامپ فریزر خیلی دور از شوخی وجود ندارد. ما در‌این نوشته ی علمی آچارباز قصد داریم، رایج‌ترین عارضه ها پر‌نور نشدن لامپ فریزر و رویکرد­‌های برطرف کردن آن را به شما فراگیری دهیم، پس درپی با ما یاروهمدم گردید. با اعتنا به اینکه سعی چراغ فریزر­‌های متعدد یکسان میباشد، مواقعی که پیرو به آن می‌­پردازیم برای تعمیر سردخانه همه برندهای مو جود قابل انجام می باشند.

رفع نقص‌ پیروزی الکترونیکی سردخانه


انگیزه فساد چراغ فریزر چه می باشد؟
مهمترین عامل پر‌نور نشدن چراغ سردخانه سوختن آن میباشد. چراغ فریزر هم مانند چراغ­‌های دیگر قدمت مفیدی داراست که پس از مدتی کارکرد خویش را از دست داده و می‌سوزد. در این صورت بایستی با چراغ نو ردوبدل خواهد شد.

در مجموع دو نوع چراغ در فریزر­‌ها استعمال می­‌گردد:

چراغ حرفه‌­ای
این نوع چراغ­‌ها در سبک­‌های سابق فریزر به عمل رفته و مصرف انرژی بیشتری دارا‌هستند.

چراغ LED
این نوع چراغ­‌ها در سبک­‌های جدیدتر سردخانه­‌ها بیشتر به شغل رفته و منجر صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند.

قدمت چراغ­‌های LED از چراغ‌های حرفه­‌ای بسیار بیشتر میباشد.
چه طور از سوختگی چراغ مطمئن شویم؟
برای چک کارکرد چراغ، موردنیاز میباشد آن را از فریزر خارج آوریم. بیرون کردن چراغ از سردخانه طی فرآیند ذیل جاری ساختن می­‌خواهد شد:

در آغاز دو شاخه­‌ی سردخانه را از پریز غیروابسته می‌­کنیم تا جریان برق انقطاع خواهد شد.
محل قرارگیری چراغ را از روش دفترچه راهنمای آن پیدا می­‌کنیم.
بعداز کشف کردن محل چراغ حباب یا این که محیط آن را گشوده می­‌کنیم.
چراغ را با چرخش در بر خلاف جهت عقربه­‌های ساعت، گشوده می­‌کنیم.
در حالتی که که چراغ سوخته باشد، قسمتی از آن تیره رنگ گردیده یا این که در شکل جنبش دادن، صدایی از آن شنیده می­‌خواهد شد.
در شرایطی که که مطمئن شویم چراغ دستگاه سوخته میباشد. بایستی مثال شبیه با آن را از مغازه اسباب یدکی، تهیه و تنظیم و نصب کنیم.
چه‌گونه چراغ یخچال فریزر را ردوبدل کنیم؟
پس از تهیه و تنظیم چراغ تازه، طی فرآیند پایین، بده بستان چراغ را ایفا می­‌دهیم:

دو شاخه یخچال فریزر را از پریز مستقل می‌­کنیم تا جریان برق انقطاع خواهد شد.
آنگاه محل قرارگیری چراغ را در فریزر پیدا می‌­کنیم.
در صورتی‌که که از محل قرارگیری چراغ اطلاعی نداریم، می­‌توانیم به دفترچه ­راهنمای دستگاه، رمز بزنیم.
پیچ­‌های مرتبط با حباب یا این که نگهدارنده چراغ را گشوده می­‌کنیم.
چراغ کهن را با چرخش درخلاف جهت عقربه­‌های ساعت، گشوده می­‌کنیم.
چراغ تازه را در سرپیچ قرار داده و حافظ چراغ را در سرجای خویش نصب می­‌کنیم.
دوشاخه سردخانه را به برق می­‌زنیم و از پر‌نور شدن چراغ، مطمئن می­‌شویم.

منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال...
ما را در سایت منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال در مشهد, نویسنده : علی سلطانی refrigeratorrepairs بازدید : 152 تاريخ : شنبه 30 بهمن 1400 ساعت: 11:49

سردخانه فریزرها از اسباب اساسی و کاربردی تعمیر یخچال در مشهد در آشپزخانه‌ها میباشند که بروز هر سیرتکامل مشکل در آن ها، ما‌را با خطاها فراوانی روبرو خواهد کرد. حتی ممکن میباشد ضررهای مالی بالایی را وارد سازد. وقتی که فریزر حاد می شود، شما علاوه بر هزینه‌ای که برای تعمیر سردخانه می بایست بپردازید، شاید متحمل پرداخت هزینه مجدد جهت خرید مواد غذایی که در اثر فساد فریزر فاسد گردیده‌اند نیز باشد. در‌این نوشته ی علمی از آچارباز به نظارت بعضی از قطعات اصلی و انگیزه اختلالات باطن سردخانه میپردازیم. با ما همدم باشید.

اواپراتور فریزر چه چیزی است و در کجا جای دارد؟
چند حرفه در یخچال فریزر وجود دارا هستند که فعالیت خنک‌سازی یا این که پخش و گردش سوز و سرما در باطن فریزر را اجرا می دهند. در‌حالتی که هرکدام از این حرفه‌ها وخیم شوند، پروسه سردسازی یخچال فریزر با اختلال روبرو می گردد. یکی حرفه‌های سردخانه که ممکن میباشد عملکردش با نقص مواجه گردد اواپراتور فریزر میباشد. بعضا از تعمیرکارها به محض اینکه متوجه نقص‌ عدم سرمایش فریزر می گردند، به اولی چیزی که تردید می‌نمایند همین قطعه میباشد.

اواپراتور یا این که تبخیر کننده متشکل از لوله‌های مارپیچی میباشد که سطح های جابجایی حرارت می باشند. درون این لوله‌ها مایع مبرد یا این که گاز جریان داراست که منجر ساخت‌و‌ساز سوز‌و‌سرما می شود. گاز مبرد بعداز عبور از این لوله‌های مارپیچی، وارد اواپراتور گردیده و در آنجا از موقعیت مایع به شرایط بخار تبدیل می شود. فشار گاز در اواپراتور به تدریج کاهش پیدا می‌نماید و نهایتاً فشار معدود آن مرتبه جوش مبرد را هم معدود می‌نماید. در فیض گاز مایع به راحتی بخار گردیده و با این کار مقدار متعددی حرارت از دور و بر محیط جذب میشود. این پروسه سبب ساز کاهش دمای فضای فریزر میشود و نهایتا این گاز از روش لوله مکش به کمپرسور گشوده می گردد.

در یخچال فریزر فریزرها، محل نصب اواپراتور اکثر زمان ها تنها در نصیب یخچال فریزر میباشد. هوای سرد سردخانه هم از سردخانه تامین می‌گردد. جریان هوای سرد از یخچال به فریزر، به وسیله یک روزنه فلاپ (روزنه دمپر) در دست گرفتن می‌گردد و بنابراین، سردخانه به دمای مطلوب و متعدد از یخچال می رسد.

اواپراتور شیت ای فریزر
اواپراتور کاغذ ای نوعی از اواپراتور میباشد که امکان صورت پذیری بالایی دارااست، مبرد در‌این اپراتورها از در میان شیارهای در بین دو کاغذ عبور می‌نماید. از آنجایی که‌این اواپراتورهای کاغذ‌ای از حیث اقتصادی به صرفه میباشند، در یخچال فریزر فریزرها از این نوع اواپراتور استعمال میشود.

عوارض یخ زدن اواپراتور فریزر
عارضه ها زیادی ممکن میباشد در یخ زدن اواپراتورها تاثیر گذار باشد. برای مثال مهم ترین عارضه ها یخ زدن اواپراتور، می‌اقتدار مفاد ذیل اشاره نمود:

فساد درب فریزر و گشوده ماندن وقتگیر دوران آن:
در‌حالتی که که درب یخچال فریزر به نیکی بسته نشود و یا این که گشوده بماند انرژی متعددی صرف خنک کردن سردخانه گردیده و با فشار وارد شدن به سردخانه اواپراتور یخ میزند.

ایراد در سیستم دیفراست:
وظیفه دیفراست برفک زدایی میباشد در شرایطی‌که این قطعه در گیر ایراد شود، کار برفک زدایی به خیر و خوبی ایفا نگرفته و اواپراتور یخ می زند. در یخچال فریزر اکثر اوقات هر ۱۰ ساعت یک کار یخ زدایی بوسیله دیفراست، جاری ساختن می‌گردد. سنسور دیفراست یخچال فریزر زمانی که دما به معیار ما یحتاج رسد، فرمان توقف را به هیتر ارسال می‌نماید تا مشکلی در اواپراتور ساخت‌و‌ساز نشود. در واقع دیفراست تحت عنوان سنسور اواپراتور یخچال فریزر شغل می‌نماید.

منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال...
ما را در سایت منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال در مشهد, نویسنده : علی سلطانی refrigeratorrepairs بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 12:35

در مراحل سرماسازی یخچال فریزر کندانسور تعمیر یخچال در مشهد نقش مهمی را اعمال می‌نماید. کندانسور یک قطعه مکانیکی میباشد که حکم رادیاتور فریزر را دارااست. این قطعه در مجموع یخچال فریزر فریزرها از هر نوع و سبک یا این که برندی که باشند وجود دارااست و در واقع شغل سرماسازی سوای وجود این قطعه قابلیت و امکان‌ناپذیر میباشد. در‌این نوشته‌علمی آچارباز به تحلیل کندانسور، اشکال، روش نظافت کردن و نکات محافظت از آن می پردازیم.

درصورتی که که کندانسور یا این که به عبارتی لوله‌های پشت فریزر با ایراد مواجه و یا این که وخیم گردد همت کلی سردخانه با ایراد روبرو میشود. در‌این وضعیت جهت تعمیر یخچال فریزر، این قطعه بایستی بوسیله تکنسین تحلیل، تعمیر و یا این که بده بستان گردد.

کندانسور چه چیزی است و طریق شغل آن به چه شکل میباشد؟
کندانسور جزء مهمی از هر سیستم خنک‌سازی و نوعی مبدل حرارتی میباشد. کار کندانسور صحیح برعکس فعالیت کمپرسور میباشد و فعالیت چگالیدن گازمبرد یا این که کندانس را با خنک کردن آن اجرا می دهد. در پروسه سرماسازی هنگامی که گاز مبرد یا این که سردکننده از کمپرسور سردخانه بیرون می شود، در مسیر به کندانسور میرسد. گاز مبرد به عبارتی گازی میباشد که سرمایش فریزر را ممکن می‌سازد، که در یخچال فریزر‌های کهن‌خیس با اسم گاز فرئون شناخته می شد. گاز فرئون به جهت سمی بودن و جراحت به لایه اوزون در فریزر‌های نو به شغل نمی‌رود و ایزوبوتان جایگزین فرئون گردیده است.

در شرایطی که که مشکل جانور در سردخانه شما با تزکیه کندانسور رفع نشد با کارشناسان آچارباز جهت تعمیر فریزر در محل خویش، تماس حاصل نمایید.
گاز مبرد با جذب گرمای فضای داخلی فریزر ارتقا دما پیدا می‌نماید که در‌این‌صورت‌ به آن گاز فوق داغ (superheat) گفته می‌گردد.
در واقع این گاز داغ میباشد که وارد کندانسور میگردد؛ در کندانسور کاهش دما پیش آمده و گاز به موقعیت مایع در می آید یا این که به اصطلاح کندانس می گردد.
بسته به دمای دور و اطراف خارج و پباده سازی کندانسور، سیال مبرد قابلیت داراست در شرایط «اشباع» (Saturate) یا این که «مایع سرد» (Sub-cooled) از این مرحله بیرون گردد.
این گاز مایع از یک لوله مویی که نوعی غربال میباشد رد گردیده و به لوله‌های مارپیچی مسی در پشت فریزر که به آن ها کویل گفته می شود ، وارد می شود.
این گاز که حالا دمای پایینی دارااست حین عبور از کویل گرمای محوطه باطن سردخانه را جذب کرده و منبسط می شود و مجدداً به شرایط گاز داغ در میاید.
سیال مبرد در دما و فشار بالا کمپرسور را شکاف می‌نماید و سمت کندانسور هدایت می‌گردد و در آنجا خنک می‌گردد و این چرخه به همین ترتیب ادامه پیدا می‌نماید.
سفارش مطالعه
سنسور دیفراست فریزر چه چیزی است؛ طرز آزمایش سنسور دیفراست
معرفی گونه های کندانسور فریزر
کندانسور فریزر این ایام در گونه های متفاوتی ساخت‌و‌ساز و عرضه می شود که هرمورد خصوصیت‌های خویش را دارا‌هستند. محل قرارگیری کندانسور با اعتنا به نوع آن مختلف میباشد. برخی در کنار کمپرسور و بعضا دیگر در پشت و یا این که ذیل یخچال فریزر نصب گردیده اند.

کندانسور هوایی سردخانه:
این نوع کندانسور در پشت یخچال نصب گردیده است. کندانسور هوایی به صورت یک کانال توری میباشد که امروزه کمتر آیتم استعمال می‌باشند. از آنجایی که با دور و اطراف در تماس کمتری قرار دارا هستند، گرد و غبار کمتری می گیرند.

کندانسورهای هوایی با مبنا و حرفه به طور ایستاده به کارگیری می‌شدند
کندانسور پاکتی و مکعبی یخچال فریزر:
کندانسور پاکتی و مکعبی فریزر که بعضا آن را با اسم لوله‌های پشت یخچال فریزر میشناسند. در کنار کمپرسور یا این که ذیل یخچال فریزر نصب می شوند. در کندانسور پاکتی دمای محیط و داخل کندانسور بوسیله حرفه مکش می شود و به سمت کمپرسور هدایت میشود. این سبک کندانسور با فضا بیرونی فریزر تماس بیشتری داشته و نیاز به نظافت کردن بیشتری دارااست.

کندانسورهای پاکتی سردخانه را در شکل نیاز از مرکز ها دارای اعتبار تنظیم نمائید.
کندانسور پنهان یخچال:
معمولا در میان ورق و فوم بدنه یخچال فریزر قرار میگیرند. در کندانسور پنهان بدنه فرنگی یخچال حرارت کندانسور را منتقل می‌نماید و به همین استدلال گردوخاک به‌تدریج وارد آن می گردد.

منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال...
ما را در سایت منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال در مشهد, نویسنده : علی سلطانی refrigeratorrepairs بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 12:22

گهگاه متوجه این مورد می شوید تعمیر یخچال در مشهد که مصرف برق یخچال فریزر شما بیشتر گردیده و یا این که فریزر‌تان داغ می‌نماید و مواد غذایی درونش خیلی زود فاسد می شوند، در‌این وضعیت مایحتاج میباشد قبل از هرچیز مبادرت به محاسبه و در شکل نیاز، ردوبدل لاستیک درب یخچال فریزر خویش نمایید. ولی آیا خودتان می توانید لاستیک درب یخچال فریزر را بده بستان فرمائید؟ در‌این نوشته‌علمی از آچارباز قصد داریم شما‌را با روش ردوبدل لاستیک درب سردخانه آشنا کنیم. در همین راستا نخست تاثیر لاستیک به دور درب یخچال فریزر در کارایی آن را ارزیابی و آنگاه به‌دنبال، گونه های نوار درب لاستیک، علائم فساد لاستیک درب، راهنمای اندازه و بعدها لاستیک درب و آن‌گاه فرآیند ردوبدل نوار درب را با شما بین میگذاریم. پس با ما هم پا باشید.

وظیفه لاستیک بدور درب فریزر چه می‌باشد؟
پیش از اینکه به طریق بده بستان لاستیک درب سردخانه بپردازیم، در آغاز خوب میباشد بدانیم چرا از لاستیک درب یخچال فریزر تحت عنوان یک ابزار کلیدی حافظه می کنیم و وظیفه و نقش لاستیک به دور درب یخچال فریزر چه می باشد؟ لاستیک به دور درب سردخانه، هوای سرد باطن آن را ثبت می‌نماید و بازدارنده ورود هوای گرم به باطن یخچال فریزر میشود. زمانیکه لاستیک به دور درب زخم می‌بیند و یا این که در صورتی فرصت ردوبدل لاستیک درب فریزر رسیده باشد، شما با فاسد شدن مواد غذایی باطن یخچال فریزر، اتلاف انرژی، بالا رفتن دمای باطن فریزر و سردخانه و حتی زخم به موتور فریزر مواجه می شوید. به این ترتیب ردوبدل لاستیک درب سردخانه را دور از شوخی بگیرید و به آن دقت نمائید.

علائم فساد لاستیک درب چه می‌باشد؟
پیش از اینکه مبادرت به ردوبدل لاستیک درب یخچال فریزر نمایید، خوب میباشد با علائم ظاهری فساد لاستیک درب فریزر آشنا گردید. علائم فساد لاستیک درب فریزر اکثر زمان ها مشتمل بر وارفته شدن و یا این که پاره گی، چروکیده شدن، سیاه و تیره شدن آن میباشد. همگی این علائم به شما هشدار میدهد که ردوبدل لاستیک درب یخچال فریزر را بایستی با‌گاز جاری ساختن دهید. برای اینکار می توانید از تکنسین تعمیر سردخانه نیز امداد بگیرید.

یک کدام از شیوه های بسیار بی آلایش برای دقت به ردوبدل لاستیک درب سردخانه، گذاشتن یک ورق معمولی در توان فاصل یخچال فریزر و درب آن و کشیدن به‌سرعت آن میباشد. چنانچه صفحه به سادگی خارج آمد، فرصت بده بستان لاستیک فریزر شده است.
بعضی وقت ها نیز لاستیک درب سردخانه در گیر شکاف می گردد. در‌این حالت به‌سرعت مبادرت به بده بستان لاستیک درب یخچال فریزر نکنید. بلکه در آغاز با کمی روغن لاسیتک را چرب نمائید. در‌حالتی که ایراد برطرف نشد، آن وقت بایستی بهش سراغ ردوبدل لاستیک درب سردخانه رفت.

سفارش مطالعه
ایرادات رایج درب یخچال فریزر و طرز تعمیر آن
تعدادی سبک نوار درب یخچال فریزر داریم؟
یک کدام از مهمترین مسائلی که بایستی در ردوبدل لاستیک درب یخچال فریزر به آن اعتنا فرمائید، این میباشد که نوع نوار درب فریزر شما چه می‌باشد؟ به‌دنبال شمارا با گونه های لاستیک درب سردخانه آشنا خوا‌هیم کرد:

لاستیک‌های پیچی
اکثر زمان ها سردخانه‌ها، لاستیک‌هایی دارا‌هستند که با پیچ روی درب نصب می گردند.

لاستیک پرسی
بعضا دیگر از لاستیک‌های سردخانه به طور پرسی هستد که برای ردوبدل آنان می بایست به نوع فریزر و اندازه‌هایی که برای درب مطلوب میباشد، دانایی داشت.

راهنمای اندازه و بعدها لاستیک درب (نوار/واشر) در اشکال یخچال فریزر ساید بای ساید؛ فشاری، پرسی، مگنتی

منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال...
ما را در سایت منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال در مشهد, نویسنده : علی سلطانی refrigeratorrepairs بازدید : 170 تاريخ : شنبه 23 بهمن 1400 ساعت: 12:33

لامپ قرمز رنگ فریزر، تعمیر یخچال در مشهد چشمک زن دما و کاغذ نمایشی که روی یخچال فریزر درنظرگرفته شده‌اند، اطلاعاتی از شرایط فریزر برای ما به اکران میگذارند. چشمک زدن هرکدام از آنها میتواند بر اساس وجود یک خلل در سردخانه باشد. در همین راستا، در‌این نوشته ی علمی از آچارباز به آنالیز انگیزه چشمک زدن جايگاه، برگه اکران و لامپ قرمز‌رنگ فریزر و شیوه های رفع آنان خوا‌هیم پرداخت، پس تا نقطه پايان نوشته‌علمی یار و همدم ما باشید.

انگیزه چشمک زدن لامپ قرمز رنگ یخچال و نحوه رفع آن
یخچال‌هایی که به نسبت کهن‌خیس می باشند و برگه اکران روی آن‌ها تعبیه نشده، به صورت معمول یکسری لامپ در آن‌ها درنظرگرفته شده میباشد.لامپ‌ها رنگ‌های مختلفی دارا‌هستند، که هر مورد نشانه دهنده حالت خاصی از فریزر میباشند. برای مثال چراغی که به رنگ سبز پر‌نور می گردد، در معنای صحیح شغل کردن فریزر و دمای نرمال سردخانه میباشد.

چراغی که به زردرنگ پر‌نور می گردد، در معنای وجود خلل پاره ای در دمای مطلوب فریزر میباشد، که بیشتر در حین‌هایی که نو فریزر فعال سازی میگردد و دمای آن هنوز تهیه نشده میباشد، پر‌نور می‌گردد.

ولی در صورتیکه لامپ قرمز‌رنگ سردخانه که پر‌نور خواهد شد یا این که در موقعیت چشمک زن قرار گیرد، از بروز یک ایراد خبر می دهد. برخی از دلایلی که سبب چشمک زدن لامپ قرمز رنگ می گردند، عبارت‌اند از:

گشوده ماندن و بسته نشدن بی نقص درب یخچال فریزر، که با آنالیز کردن آن میتوانید، اختلال چشمک زدن لامپ قرمز‌رنگ را حل فرمایید.
فساد لاستیک گوشه و کنار درب سردخانه، که با بده بستان لاستیک درب یخچال فریزر این خلل رفع می گردد.
تراز و تهیه و تنظیم نبودن یخچال فریزر، برای رفع خلل مایحتاج میباشد مبادرت به تهیه و تنظیم یخچال فریزر و تراز کردن آن نمایید.
گرم بودن محیطی که یخچال فریزر در آن جای دارد، نیز قادر است سبب ساز چشمک زدن لامپ قرمز‌رنگ سردخانه خواهد شد که با قرار دادن تهویه مطلوب و رعایت مسافت مطلوب فریزر با اثاثیه گرمایشی مانند پکیج، اجاق و…اختلال رفع می شود.
درب یخچال فریزر بیشتر از نیاز و به طور مداوم گشوده و بسته گردد.
مواد درون سردخانه بیشتر از گنجایش و قدرت فریزر باشد.
ریست کردن یا این که قرار دادن یخچال فریزر در وضعیت دیفراست نیز یکی‌از عارضه ها چشمک زدن یخچال فریزر میباشد که با تهیه و تنظیم دوباره یخچال فریزر، میتوانید ایراد به وجود آمده را رفع نمایید.
تراز نبودن، فساد لاستیک درب فریزر، گرمای زیاد گوشه و کنار، ریست کردن و… میتوانند سبب چشمک زدن لامپ قرمز‌رنگ یخچال فریزر شوند.
درصورتی که هرمورد از این مورد ها را آنالیز کردید و اختلال حل نشد، به احتمال زیاد یکی‌از قطعات فریزر وخیم گردیده‌است. دراین‌صورت جهت تعمیر فریزر خوب میباشد از اشخاص کارشناس و تکنسین‌های این حوزه یاری بگیرید.

منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال...
ما را در سایت منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال در مشهد, نویسنده : علی سلطانی refrigeratorrepairs بازدید : 156 تاريخ : پنجشنبه 21 بهمن 1400 ساعت: 14:03

یکسره عمل کردن فریزر و خودکار تعمیر یخچال در مشهد نشدن آن، به نوعی یک نماد خطر میباشد! به این دلیل‌که در شکل وخیم شدن قطعه یا این که قطعاتی از سردخانه، این خلل به وجود آمده میباشد و یخچال فریزر نیاز به ارزیابی، تعمیر یا این که بده بستان قطعات داراست. ولی قابل ذکر میباشد که هنگامی سردخانه را اخیرا خریداری و نصب کرده‌اید، تا ۲۴ ساعت نباید نگران یکسره شغل کردن آن باشید، چون فریزر چهت نیل به دمای مناسب، بایستی بیشتر شغل نماید. در صورتی‌که یخچال فریزر شما هم یکسره عمل می‌نماید،برای رفع اختلال تا انتهای نوشته‌ی علمی «انگیزه زیاد و یکسره فعالیت کردن سردخانه و اتوماتیک نشدن آن چه است؟» آچارباز، یار و همدم ما باشید و از فراگیری‌های ارائه گردیده درین نوشته‌ی علمی برای رفع خلل خویش به کار گیری نمائید.

خود کار کردن یخچال فریزر یا این که استراحت فریزر چه است؟
برای اینکه با نقص‌ یکسره عمل کردن فریزر آشنا شویم، عالی میباشد اولیه بدانیم که طریق عمل کردن طبیعی فریزر به چه شکل میباشد. یخچال فریزر‌ها در هر مارک و مدلی که باشند، به صورت معمول بعداز مدتی شغل کردن، متوقف میشوند، یا این که همان سردخانه استراحت می‌نماید. ولی بازه استراحت هر یخچال فریزر متعدد میباشد.

مدتی که یخچال فریزر‌ها فعالیت می‌نمایند، متغیر میباشد. به‌این شکل که از ۳۵ درصد تا ۸۵ درصد از یک شبانه روز را در هم اکنون عمل بوده و سایر مجال را استراحت، یا این که خود کار می‎‌نمایند. اکثر زمان ها یخچال فریزر‌ها به طور معدل، هر نیم ساعت یکبار کار خودکار کردن را اعمال می دهند. البته عدم خود کار سردخانه چه گونه خویش را آرم میدهد؟ در فریزر‌هایی که کهن‌خیس می باشند، خودکار نکردن سردخانه با تشکیل برفک در جایخی و در سردخانه‌های نسل نو، با تشکیل قطره‌های آب، در بخش داخلی و روی بدنه سردخانه، خویش را نشانه میدهد.

تعمیر فریزر و یخچال فریزر در محل با آچارباز
در شکل مشاهده هرگونه اختلال در نصب و فعال‌سازی فریزر و همینطور فساد یخچال فریزر خویش، به راحتی میتوانید در سامانه آچارباز درخواست خویش را تصویب فرمائید و معطل تماس متخصص باشید.
درخواست تعمیر فریزر و سردخانه

عارضه ها اتوماتیک نکردن سردخانه چه می‌باشد؟
همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، یکسره عمل کردن سردخانه و اتوماتیک نکردن آن، خبر از فساد بعضا قطعات یخچال فریزر می دهد. مثلا قطعاتی که فساد آنان سبب ساز اتوماتیک نکردن سردخانه می گردد، می‌قدرت به مورد ها ذیل اشاره نمود:

دیفراست
هیتر دیفراست
کمپرسور
کندانسور و لوله‌های آن
اواپراتور
سنسور
کارایی بی وقفه سردخانه می تواند بر اثر فساد بعضی قطعات مانند، دیفراست، کمپرسور، سنسور و … باشد.
حاد شدن دیفراست
دیفراست مثلا قطعات الکترونیکی و مکانیکی میباشد، که آغاز کننده فعالیت یخ زدایی میباشد. در صورتیکه این قطعه در گیر خلل خواهد شد، هیتر دیفراست هم نمی‌تواند به صحت کار نماید، در فیض یخ‌ها و برفک‌های به وجود آمده، آب نمیشوند. هنگامی که یخ‌ها و برفک‌ها آب نشوند، هوا به طور مطلوب نمی‌تواند درون سردخانه گردش پیدا نماید، همین قضیه منجر یکسره شغل کردن سردخانه می‌گردد.

وخیم شدن هیتر دیفراست
همانگونه که گفتیم هیتر دیفراست وظیفه یخ زدایی یا این که آب کردن یخ و برفک‌ها را بر عهده دارااست، فساد این قطعه سبب ساز می گردد، بر فک‌ها، روی لوله اواپراتور، انباشته و زیاد شوند. همین مورد سبب ساز خود کار نکردن یخچال فریزر می گردد.

وخیم شدن کمپرسور
کمپرسور از سایر قطعات مهمی میباشد که فساد آن سبب ساز اتوماتیک نکردن فریزر میگردد. این قطعه، گاز مو جود باطن یخچال فریزر را تبدیل به سوز‌و‌سرما می‌نماید و در شکل حاد شدن کمپرسور، گاز به سوزوسرما تبدیل نمی شود. در فیض دمای مطلوب به وسیله سنسور تشخیص داده نشده و به خود کار کننده هم ارسال نمی شود، همه این مفاد دست به دست هم میدهند و منجر یکسره شغل کردن سردخانه می گردند.

منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال...
ما را در سایت منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال در مشهد, نویسنده : علی سلطانی refrigeratorrepairs بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 12:21

غربال فریزر یک کدام از قطعاتی میباشد تعمیر یخچال در مشهد که درصورتی که در تعیین آن اعتنا مورد نیاز شکل نگیرد و از فیلترهای غیر استاندارد مصرف شود، قادر است به یخچال فریزر جراحت برساند. فیلترهای بی‌کیفیت سبب می گردند تا آب عطر و طعم بگیرد و همینطور تندستی آدم به خطر بیفتد. در‌این نوشته‌ی علمی از آچارباز به چندین طرز برای تشخیص غربال اساسی از تقلبی و قدمت اثرگذار فیلترهای یخچال فریزر و… اشاره خوا‌هیم کرد. پس تا نقطه پایان نوشته‌ی‌علمی همپا ما باشید.

غربال فریزر چه چیزی است؟
قطعه‌ای که در یخچال فریزر تعبیه میگردد، تا از عبور آلاینده‌ها ( شن، کلر، گل و لای و…) دوری نماید و آب را تصفیه نماید، غربال سردخانه اسم داراست. وجود غربال علاوه بر اینکه سبب ساز همت عالی سردخانه و آبسردکن آن می گردد، با تصفیه آب، به تن درستی آدم نیز امداد می‌نماید. فیلترها به طور بی آلایش یا این که ترکیبی در بازار عرضه میشوند، فیلترهای بی آلایش یک مرحله تصفیه آب دارا‌هستند، البته در فیلترهای ترکیبی، تصفیه آب به شایسته ترین صورت ایفا می شود. در یخچال فریزر‌های ساید دو نوع غربال وجود دارااست:

۱- غربال داخلی

۲- غربال فرنگی

غربال سردخانه وظیفه تصفیه آب و پرهیز از ورود آلاینده‌ها را بر عهده داراست.
غربال داخلی بیشتر در بخش داخلی فریزر‌های ساید تعبیه میگردد و گونه های مختلفی هم داراست. البته غربال فرنگی که پشت فریزر‌ها نصب می‌گردد، وضعیت همگانی داشته و برای سایدها و فریزر‌های متفاوت قابل به کار گیری میباشد.

 

تعمیر سردخانه و یخچال در محل با آچارباز
در شکل مشاهده هرگونه اختلال در نصب و فعال‌سازی فریزر و همینطور فساد یخچال فریزر خویش، به راحتی میتوانید در سامانه آچارباز درخواست خویش را تصویب فرمائید و چشم به راه تماس متخصص باشید.
درخواست تعمیر سردخانه و یخچال فریزر


طرز تشخیص غربال مهم یخچال فریزر از غربال تقلبی
فعلا با وجود تعداد متعددی از فیلترهای متعدد در بازار، تشخیص مهم یا این که تقلبی بودن جنس مقداری سخت میباشد. ولی با تعدادی روشی که در‌این بخش برای شما ذکر میکنیم، میتوانید تا حدی کالای تقلبی از کالای مهم را تشخیص و شایسته ترین گزینش را اعمال دهید. چندین مثال از شیوه های تشخیص غربال تقلبی و مهم عبارتند از:

در صدر عالی میباشد، شما برای تنظیم غربال سردخانه به دکان‌ها، وبسایت‌ها و جای ‌های دارای اعتبار رجوع‌کنید.
نکته دوم اینکه فیلترهای یخچال فریزر بها پایینی ندارند، پس مسلم میباشد، فیلترهایی که با بها کمتر عرضه میشوند، قابل پشت گرمی نیستند.
به فیلترهای فریزر پس از ساخت و ساز، دو نوع ماده حافظ افزوده می شود و تخت‌گاز بسته بندی میشوند. در واقع فیلترهای سردخانه در‌حالتی که در هوای آزاد قرار بگیرند، کیفیت و قدمت اثرگذار خویش را از دست می دهند. براین اساس فیلترهایی که در بازار فارغ از بسته بندی و فله‌ای عرضه میگردند، کیفیت خیر و خوبی نخواهند داشت.
پس از دقت به بسته بندی کیفیت بالا و مرغوب غربال، اعتنا نمایید که نوشته‌هایی که روی بسته بندی و نوع مارک حک گردیده روی بسته بندی، با نوشته‌ها و مارک خویش غربال هماهنگی داشته باشد.

منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال...
ما را در سایت منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال در مشهد, نویسنده : علی سلطانی refrigeratorrepairs بازدید : 213 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 12:25

مگنت‌ها و یا این که آهن رباهای تعمیر یخچال در مشهد تزئینی روی بدنه فریزر‌ها، ظاهری دلنشین به آن‌ها میدهند، البته ممکن میباشد بعد از مدتی مکان آن ها روی بدنه فریزر باقی بماند و به آن زخم بزند. در‌صورتی‌که شما نیز اینگونه تجربه‌ای داشته‌اید و بدنه فریزر شما مبتلا خط و خش شده است، پس با آچارباز یار و همدم گردید تا با طرز‌های برطرف کردن خط و خش روی در سردخانه آشنا گردید. در این‌شیوه نحوه‌های گوناگون تزکیه خط و خش از روی بدنه فریزر سپید و سیلور همانند به کار گیری از سرکه قرمز‌رنگ، موفق خراش، خمیر دندان را یادگرفتن میدهیم.

چطور خط و خش روی در سردخانه را تمیز کنیم؟
به عبارتی‌طور که گفتیم اکثر وقت ها به کار گیری از مگنت‌های تزئینی روی بدنه یخچال فریزر هرچند که ظاهری زیباتر به سردخانه شما میدهند، ولی سبب ساز زخم به آن نیز میگردند. اما زخم‌ها و خط و خش‌های روی سردخانه صرفا به جهت به کار گیری از مگنت‌ها چهره نمی‌دهد، بلکه در طول لوازم کشی و یا این که به کار گیری از اسباب نامناسب برای پاک کردن یخچال فریزر نیز این رخداد می‌ افتد. این زمینه در فریزر‌های سپید، بسیار بارزتر و معلوم‌خیس خواهد بود و در فیض روی جلوه آشپزخانه شما نیز بسیار تأثیرگذار میباشد. در‌این نصیب به طریق‌های از در بین بردن خط و خش روی سردخانه سپید میپردازیم:

طریق‌های از میان بردن خط و خش روی سردخانه سپید
خط و خش روی فریزر سپید، زیبایی و جلوه آن را از فی مابین میبرد. درین نصیب با به کارگیری از مواد طبیعی و یا این که شیمیایی طرز‌های برطرف کردن این ایراد را با یکدیگر مرور خوا‌هیم کرد:

طرز نخستین: استعمال از سرکه قرمز رنگ برای از دربین بردن خط و خش روی یخچال فریزر سپید
سرکه قرمز‌رنگ به جهت اینکه یک درصد از سرکه سنتی اسیدی‌خیس میباشد، اقتدار تمیز‌کنندگی بسیار بالاتری داراست. ولی پیش از اینکه خط و خش روی فریزر را با سرکه از میان ببرید، بایستی پروسه ذیل را ایفا دهید:

جستن محل خش
تحلیل جهت افقی یا این که عمودی خش
نظافت کردن درب فریزر با ریکا در سمت و سوی خش
کم آب کردن یخچال فریزر بعد از شستشو
ریختن سرکه قرمز رنگ در یک سطل کوچک
به کارگیری از سرکه قرمز رنگ برای از در میان بردن آلودگی روی درب فریزر و خط و خش آن
توصیه مطالعه
اشتباهات رایج درب سردخانه و طرز تعمیر آن
ادغام ریکا، جوش شیرین و الکل به راحتی هر لکه مشقت را روی یخچال فریزر از در میان میبرد.
نحوه دوم: استعمال از پودر یا این که کرم غالب خراش برای از در میان بردن خط و خش روی یخچال فریزر سپید
برای از میان بردن خط و خش فریزر سپید، می‌قدرت از مواد شیمیایی اختصاصی به طور پودر و یا این که کرم چیره نیز بهره برد. در این‌راه پروسه تحت را ایفا دهید:

پودر منحصر به فرد از در بین غالب را با آب ادغام فرمایید تا به صورت خمیر در بیاید.
در‌حالتی که از کرم از در میان چیره به کارگیری میکنید، آن را روی اسفنج یا این که پارچه مرطوب بزنید و روی خط و خراش فریزر بکشید.
برای اینکه خط و خراش یخچال فریزر عالی برطرف گردد، آن را در یک طرف با خط و خراش روی سردخانه، بکشید.
این فعالیت را تا تزکیه بی نقص یخچال فریزر ادامه دهید.

منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال...
ما را در سایت منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال در مشهد, نویسنده : علی سلطانی refrigeratorrepairs بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت: 12:04

برفک زدن فریزر از آن گروه مشکلاتی میباشد تعمیر یخچال در مشهد که ممکن میباشد هر نوع یخچالی را سرگرم نماید. برفک و یخ زدگی می تواند به طریق چشمگیری بازده فریزر را زیر آورد، همینطور این ایراد میتواند به صورت بدون واسطه روی کارایی یخچال فریزر تاثیر منفی بر مکان بگذارد. به شما سفارش میکنیم پایین هیچ تیتر برفک سردخانه را نادیده نگیرید، به این دلیل که بی‌توجهی بدین زمینه میتواند نیاز به تعمیر فریزر را بدنبال داشته باشد. درین نوشته ی علمی از آچارباز کاملا به دلایلی که سبب به برفک زدن فریزر می گردند، پرداخته ایم. به دنبال یاروهمدم ما باشید.

عامل برفک زدن سردخانه
برفک زدن سردخانه به مورد ها مختلفی بستگی داراست، که در پایین به شرح آن ها پرداخته‌ایم:

نامناسب بودن مکان یخچال فریزر اساسی‌ترین و عمده‌ترین دلیلی میباشد که سبب برفک زدن فریزر می شود. در واقع در صورتی‌که فریزر در جوار اجاق، سماور و بقیه اسباب گرمایشی دیگر قرار گیرد، با هر توشه گشوده و مسدود شدن در فریزر مقدار متعددی هوای گرم وارد اطراف فریزر و منجر برفک زدن سردخانه می‌گردد.
وخیم بودن لاستیک (واشر) به دور یخچال فریزر یکی از دیگر از دلایلی میباشد که سبب ساز به برفک زدن یخچال فریزر میگردد. وخیم بودن، وا رفته بودن یا این که پاره بودن لاستیک به دور یخچال فریزر برفک را در ادامه خواهد داشت. در واقع در صورتی‌که لاستیک بدور سردخانه به سیرتکامل‌ای باشد که در شکل بسته بودن در فریزر، همچنان هوا به باطن یخچال فریزر وارد ‌خواهد شد، بایستی مبادرت به بده بستان لاستیک بدور درب سردخانه فرمایید و یا این که از یک تعمیر عمل بخواهید تا این لاستیک را تعمیر یا این که ردوبدل نماید.
در شرایطی‌که سردخانه شما هیچ کدام از خطاها ذکر شده را نداشته باشد، البته همچنان برفک بزند، بایستی بدانید که قطعه‌ی ترموستات یخچال فریزر در گیر نقص و خلل گردیده است. در شرایطی‌که متوجه فساد این قطعه شدید، مایحتاج میباشد برای تعمیر یا این که بده بستان قطعه با یک دارای تخصص تعمیر یخچال فریزر، تماس حاصل نمایید.
او‌لین علامت‌ای که بر پایه ی برفک زدن فریزر فریزرهای نوفراست نمایان میگردد، گرم شدن دمای درون یخچال فریزر میباشد.
عامل یخ زدن درون سردخانه
در حالتی که برفک فریزر بیشتراز حد معمول باشد و آنان همچنان در اکنون زیاد شدن باشند، با هر توشه گشوده و مسدود شدن درب یخچال فریزر، رفته رفته این برفک‌ها تبدیل به یخ می گردند و در پهنا یک سری روز بیشتر فضای داخلی سردخانه یخ میزند. به نحوی که حتی ممکن میباشد درب سردخانه به انگیزه یخ زدگی گشوده نشود یا این که به رنج گشوده خواهد شد.

برای رفع این خلل موردنیاز میباشد در دو مرحله یخچال فریزر را برفک زدایی فرمائید.
انگیزه برفک زدن یخچال
وجود برفک در حوالی درب یخچال، قادر است بازدارنده مسدود شدن بی نقص درب آن گردد. در حالتی‌که دیدید که درب یخچال تماما بسته نمیشود، می بایست:

پیش از هر کاری بسته‌های مواد غذایی که باطن یخچال نهاده‌اید را تروتمیز فرمائید و مطمئن گردید که کشو‌های سردخانه تماما در مکان خویش قرار گرفته گردیده‌اند.
در‌حالتی که همچنان شاهد برفک یخچال فریزر بودید، در اینصورت نقص‌ از لاستیک به دور درب میباشد، که بایستی برای رفع ایراد آن را ردوبدل یا این که تعمیر نمائید.

منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال...
ما را در سایت منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال در مشهد, نویسنده : علی سلطانی refrigeratorrepairs بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 12:05

سنسور یخچال تحت عنوان یک کدام تعمیر یخچال در مشهد از قطعات اساسی یخچال فریزر، برحسب نوع و کاربردی که داراست، حالت‌های بر خلاف با همت درست یخچال را تشخیص میدهد. فساد سنسور سردخانه، میتواند سبب ساز ساخت خلل در کوشش یخچال فریزر خواهد شد. درین نوشته‌ی‌علمی از آچارباز به محاسبه نقش سنسور، عوارض فساد سنسور، خطاهای مرتبط با فساد سنسور و… خوا‌هیم پرداخت، پس تا نقطه نهایی نوشته‌علمی یار ما باشید.

نقش سنسور در فریزر و یخچال فریزر
سنسور فریزر با حسگرهایی که داراست، به طور مداوم موقعیت‌های گوناگون عمل کردن فریزر را محاسبه می‌نماید و در حین‌های موردنیاز، امر آغاز یا این که نقطه نهایی یک شغل را به پیروزی یخچال فریزر، صادر می‌نماید. پیروزی فریزر طبق دستور صادر گردیده از سنسور، فرمانی را به قطعات مربوطه ارسال و سبب ساز استارت یا این که نقطه پايان یک فعالیت در یخچال فریزر و سردخانه می شود.

سنسورها بوسیله حسگرهای خویش و با امداد موفقیت الکتریکی فعالیت کرد فریزر را تهیه و تنظیم کرده و به تعادل می رسانند.
اشکال سنسور فریزر و سردخانه
با به‌روزتر و توسعه یافته‌ترشدن سردخانه فریزرها، سنسورهای تازه و متفاوتی روی آن‌ها، تعبیه و این زمینه، سبب پیشرفت در عملکرد یخچال فریزر فریزرها، شد. برای مثال سنسورهایی که روی سردخانه فریزرها تعبیه می گردند، می‌اقتدار به موردها ذیل اشاره نمود:

سنسور دمای داخلی فریزر
سنسور دمای گوشه و کنار
سنسور دمای سردخانه
سنسور دیفراست یا این که یخ زدایی
سنسور درب یخچال فریزر و یخچال فریزر
سنسور آب ریز (دیسپنسر)
سنسور دمای کمپرسور
سنسور دمای داخلی فریزر
همان گونه که از اسم سنسور دمای سردخانه، پیداست، این سنسور در سمت و سوی تهیه و تنظیم و ساخت و ساز تعادل در دمای داخلی سردخانه و سردخانه، شغل می‌نماید.

سنسور دمای گوشه و کنار
دیگر سنسور یخچال، سنسور دمای گوشه و کنار میباشد که با ارسال اطلاعاتی، از دمای اطراف دور و بر فریزر، برای پیروزی، سبب ساز تهیه و تنظیم معیار جریان ورودی به کمپرسور، میگردد.

تعمیر یخچال فریزر و یخچال فریزر در محل با آچارباز
در شکل مشاهده هرگونه ایراد در نصب و فعال سازی سردخانه و همینطور فساد یخچال فریزر خویش، به راحتی می توانید در سامانه آچارباز درخواست خویش را تصویب نمائید و چشم به راه تماس متخصص باشید.
درخواست تعمیر سردخانه و سردخانه
سنسور دمای یخچال
سنسور سردخانه، در واقعیت با آنالیز دمای داخلی یخچال فریزر، از کم شدن دمای سردخانه پرهیز می‌نماید و آن را در یک دمای متعادل، نگه می دارد.

سنسور دیفراست یا این که یخ زدایی
سنسور دیفراست یا این که به عبارت دیگر سنسور یخ زدایی، بازدارنده از برفک بستن یخچال میگردد و با این فعالیت، از اواپراتور نگهداری می‌نماید.

منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال...
ما را در سایت منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال در مشهد, نویسنده : علی سلطانی refrigeratorrepairs بازدید : 171 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 13:48

تا حال این واقعه برای شما هم افتاده تعمیر یخچال در مشهد که آب از نصیب فریزرتان چکه نماید و یا این که در باطن فریزر، آب انباشته شده باشد؟ چنانچه این حادثه را تجربه کرده‌اید و میخواهید استدلال این نقص‌ را نیز بدانید، گرفتگی لوله تخلیه یخچال فریزر یا این که ناودان در سردخانه‌های نو سبب ساز این رخداد می گردد. وب لاگ آچارباز قصد دارااست در یک نوشته ی علمی کوتاه و جامع به ارزیابی گرفتگی لوله تخلیه یخچال فریزر یا این که ناودان بپردازد. بدین ترتیب با ما همدم باشید تا نخست درباره‌ی سعی ناودان یا این که لوله فاضلاب سردخانه و محل آن در سردخانه حرف و آن گاه نشان‌های گرفتگی لوله تخلیه و عوارض گرفتگی ناودان یا این که فاضلاب یخچال فریزر را با یکدیگر تحلیل کنیم و در غایت به‌این سوال جواب دهیم که چطور مسیر لوله تخلیه فریزر را گشوده کنیم؟

ناودان یا این که لوله تخلیه سردخانه کجاست وظیفه آن در یخچال فریزر چه می‌باشد؟
فریزر فریزهای نو و نوفراست هر ۶ تا ۴۸ ساعت برفک زدایی می‌نمایند و برفک ایجاد گردیده درین چرخه ذوب میشود، آب ساخت گردیده ناشی از ذوب برفک، در سینی منحصر به فرد جان دار در کف فریزر توده و بعد تبخیر می گردد. ناودان یا این که لوله تخلیه یخچال فریزر وظیفه جاری ساختن این چرخه یخ زدایی و تبخیر آن را به عهده دارااست.

فریزر‌های نو و سوای برفک هر ۶ تا ۴۸ ساعت برفک زدایی را به طور خود کار ایفا میدهند.۴
علامت های گرفتگی لوله تخلیه
از اساسی‌ترین علامت های گرفتگی لوله تخلیه، چکه کردن آب، توده شدن آب در نصیب سردخانه و یا این که جامیوه‌ای، تر شدن دیوارهای فریزر و یخ زدگی در بدنه جانبی یخچال میباشد. در شرایطی‌که لوله تخلیه یخچال فریزر یا این که ناودان در سبک‌های ساید بای ساید گرفته باشد، آب در بخش یخچال فریزر و کف فریزر گردآوری میگردد و بعد از انجماد، فضای یخچال فریزر را اشغال می‌نماید و روی زمین نیز می‌ریزد.

تعمیر فریزر و یخچال در محل با آچارباز
در شکل مشاهده هرگونه خلل در نصب و فعال‌ساز‌ی فریزر و همینطور فساد سردخانه خویش، به راحتی می توانید در سامانه آچارباز درخواست خویش را تصویب نمایید و چشم به راه تماس دارای تخصص باشید.
درخواست تعمیر سردخانه و یخچال
عوارض گرفتگی ناودان یا این که فاضلاب فریزر چه چیزی است؟
گرفتگی ناودان یا این که فاضلاب یخچال فریزر، اکثر اوقات به چندین انگیزه چهره می دهد که در‌پی به نظارت هر کدام از آن‌ها خوا‌هیم پرداخت:

ریختن مواد غذایی درون یخچال فریزر روی لوله‌ی ناودان
یخ زدگی مسیر خروجی آب
فساد سنسور دیفراست، المنت یا این که هیتر سردخانه
و همینطور فساد ترموفیوز
لوله ناودان می تواند بوسیله گرد و غبار یا این که خرده‌های مواد عذایی مسدود گردیده باشد.
چطور مسیر لوله تخلیه فریزر را گشوده کنیم؟
برای برطرف کردن گرفتگی ناودان یا این که فاضلاب یخچال فریزر بایستی روند پایین را ایفا دهید:

فریزر را بدون صدا نمائید.
کشوهای سردخانه را بیرون نمائید.
لوله ناودان اکثر اوقات در زیر سردخانه جای‌دارد، آن را پیدا نمائید.
روی لوله ناودان آب جوش بریزید تا یخ‌های آن آب خواهد شد.
بعداز پاک کردن ناودان یخچال فریزر، درون آن پاره ای آب بریزید و از گشوده بودن مجرا باور پیدا فرمائید.
بعد از پاک کردن ناودان، یخچال فریزر را پر‌نور فرمائید.
در صورتی بعداز ایفا روند ذیل، گرفتگی ناودان یا این که فاضلاب سردخانه برطرف نشد، با یک دارای تخصص تعمیر یخچال فریزر در محل تماس حاصل نمایید.

چرا در کف سردخانه آب گردآوری می گردد و فریزر نشتی دارااست؟
چه طور از لوله‌های پشت سردخانه حفظ کنیم؟
لوله‌های پشت یخچال فریزر نقش مهمی در پروسه خنک سازی گاز متراکم گردیده بوسیله کمپرسور در یخچال فریزر دارا هستند و گرفتگی در همین لوله‌های به رنگ سیاه هم می تواند یک کدام از عارضه ها دیگر چکه کردن آب باشد.

منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال...
ما را در سایت منبع رسمی مقالات در مورد تعمیر یخچال دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال در مشهد, نویسنده : علی سلطانی refrigeratorrepairs بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 12:11